Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

Warsztaty .

Wybierz interesujący Cię warsztat i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Jak w praktyczny sposób zarządzać zespołem sprzedaży w contact center?

PLN 895 +23% VAT

Karol Froń

– Motywowanie pracowników
– Praca z trudnymi jednostkami
– Wyznaczenie celów, które jednoczą zespół
– Rozliczanie, mobilizacja, karanie/nagradzanie pracowników
– Wyzwania na stanowisku przełożonego
– Najlepsze wykorzystywanie zebrań z zespołem

Wyzwania w pracy nad jakością i efektywnością działań zespołu call center

PLN 895 +23% VAT

Kamila Krawczyk-Strawińska
Marzena Sawicka

– Zarządzanie jakością i efektywnością pracy zespołu call center
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Wewnętrzne szkolenia produktowe
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Pracownicy: typologie, problemy, wykorzystywanie potencjału
– Best practices: przegląd i mapa rozwiązań

Nie szukaj pozytywnych doświadczeń Klienta bez... Jakości

PLN 895 +23% VAT

Rafał Jarosz

– Praca nad zasadami i narzędziami ewaluacji jakości obsługi w contact center
– Cele operacyjne a jakość – zależności przyczynowo-skutkowe
– Wdrażanie programów ewaluacji jakości oraz organizacja pracy z zespołem
– Możliwe zagrożenia dla obiektywności wyników
– Oceny i kryteria: definiowanie i skalowanie
– Obiektywna ocena dla umiejętności miękkich

Pobierz pełną ofertę warsztatów






Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść Polityki Prywatności i Regulamin oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nowoczesną Firmę S.A. w celach marketingowych.*

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Nowoczesną Firmę S.A. w imieniu własnym lub jej partnerów biznesowych.*