Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Warsztaty .

Wybierz interesujący Cię warsztat i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Jak w praktyczny sposób zarządzać zespołem sprzedaży w contact center?

PLN 895 +23% VAT

Karol Froń

– Motywowanie pracowników
– Praca z trudnymi jednostkami
– Wyznaczenie celów, które jednoczą zespół
– Rozliczanie, mobilizacja, karanie/nagradzanie pracowników
– Wyzwania na stanowisku przełożonego
– Najlepsze wykorzystywanie zebrań z zespołem

Wyzwania w pracy nad jakością i efektywnością działań zespołu call center

PLN 895 +23% VAT

Kamila Krawczyk-Strawińska
Marzena Sawicka

– Zarządzanie jakością i efektywnością pracy zespołu call center
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Wewnętrzne szkolenia produktowe
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Pracownicy: typologie, problemy, wykorzystywanie potencjału
– Best practices: przegląd i mapa rozwiązań

Nie szukaj pozytywnych doświadczeń Klienta bez... Jakości

PLN 895 +23% VAT

Rafał Jarosz

– Praca nad zasadami i narzędziami ewaluacji jakości obsługi w contact center
– Cele operacyjne a jakość – zależności przyczynowo-skutkowe
– Wdrażanie programów ewaluacji jakości oraz organizacja pracy z zespołem
– Możliwe zagrożenia dla obiektywności wyników
– Oceny i kryteria: definiowanie i skalowanie
– Obiektywna ocena dla umiejętności miękkich

Pobierz pełną ofertę warsztatów






Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję treść Polityki Prywatności i Regulamin oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nowoczesną Firmę S.A. w celach marketingowych.*

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Nowoczesną Firmę S.A. w imieniu własnym lub jej partnerów biznesowych.*