
Tomasz Kras
CEO ProOptima.pl
Customer Experience Evangelist, Konsultant, Trener Biznesu, Psycholog, CEO i założyciel firmy doradczo-szkoleniowej ProOptima.pl.
Jeden z pierwszych w Polsce promotorów i entuzjastów praktycznego wykorzystania możliwości zarządzania doświadczeniem klienta (CEM – Customer Experience Management) dla budowania lojalności klienta na rynku B2C i B2B.
Od 13 lat pomaga projektować i wdrażać różnej skali projekty klasy Customer Experience Management na poszczególnych etapach relacji z klientem.
Pomaga przedsiębiorcom i menedżerom mierzyć zadowolenie i lojalność ich klientów za pomocą wskaźnika Net Promoter Score (NPS). Współtworzy z nimi mapy podróży klienta (CJM – Customer Journey Map), które pozwalają zrozumieć całościową perspektywę klienta w procesie sprzedaży i obsługi a następnie wdrożyć zmiany, które sprawiają, że klient zostaje z marką dłużej, a firma czerpie z tego korzyści.
Ponieważ z doświadczeń wie, jak krytyczne znaczenie do projektów klasy CEM ma postawa menedżerów, jest partnerem w rozwoju dla tych ambitnych szefów, którym zależy na sukcesie w budowaniu trwałych relacji z klientami firmy.
Lojalny mąż Anny i ojciec energicznych synów Filipa i Antka. Mieszka na co dzień w Krakowie, a pracuje w całej Polsce. Fan skandynawskiego jazzu i filmów, kuchni włoskiej oraz widoków górskich.
Tytuł warsztatu: Przychylić nieba czy olać Klienta? Znaczenie spójnej obsługi dla poprawy CX w CC.
14 maja 2019
Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, Warszawa