Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Sylwia Filipiak – Pastusiak

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Allianz Polska

Od 10 lat związana z obsługą klienta i telesprzedażą.
Swoje doświadczenie w branży contact center zdobywała przechodząc przez wszystkie ścieżki kariery, od stanowiska telemarketera do aktualnie pełnionej funkcji Dyrektora.

Aktualnie w  Allianz odpowiada za posprzedażową obsługę Klienta. Posiada duże doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji procesów obsługowych oraz sprzedażowych, podnoszeniu efektywności procesów windykacyjnych i sprzedażowych.
Z sukcesem wdrażała systemy zarządzania jakością obsługi, procesami szkoleniowymi oraz rekrutacją w contact center.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu.


Tytuł prelekcji:
Efektywność procesów Contact Center a świadome wybory multiskill’a i eliminowanie marnotrawstw

  • Kamienie milowe w obsłudze klienta w Allianz
  • Jak decydujemy o sposobie obsługi procesu?
  • Jak badamy efektywność procesów obsługowych?

13 maja 2019
Festiwal Call Center