
Sylwia Filipiak – Pastusiak
Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Allianz Polska
Od 10 lat związana z obsługą klienta i telesprzedażą.
Swoje doświadczenie w branży contact center zdobywała przechodząc przez wszystkie ścieżki kariery, od stanowiska telemarketera do aktualnie pełnionej funkcji Dyrektora.
Aktualnie w Allianz odpowiada za posprzedażową obsługę Klienta. Posiada duże doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji procesów obsługowych oraz sprzedażowych, podnoszeniu efektywności procesów windykacyjnych i sprzedażowych.
Z sukcesem wdrażała systemy zarządzania jakością obsługi, procesami szkoleniowymi oraz rekrutacją w contact center.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu.
Tytuł prelekcji: Efektywność procesów Contact Center a świadome wybory multiskill’a i eliminowanie marnotrawstw
- Kamienie milowe w obsłudze klienta w Allianz
- Jak decydujemy o sposobie obsługi procesu?
- Jak badamy efektywność procesów obsługowych?
13 maja 2019
Festiwal Call Center