Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

Rafał Jarosz

Doradca, menadżer, trener. Współzałozyciel Customer-Heroes.com i partner zarządzający Proceo Consulting Group

Od 2001 roku pasjonują mnie zmiany i rozwiązania doskonalące w mierzalny sposób współpracę firm z ich Klientami. Tyle o moim hobby;) A zawodowo – partner zarządzający proceo.consulting, współzałożyciel Customer-Heroes.com oraz profesjonalny wtykacz nosa. Krótka statystyka – jako doradca, menadżer lub trener mam za sobą: ponad 60 projektów dla 40 firm o zasięgu globalnym lub lokalnym, 30 wystąpień i prelekcji, 2000 uczestników szkoleń, 3 międzynarodowe nagrody i 2 wyróżnienia branżowe w Polsce, dwukrotnie jako sędzia w międzynarodowym, raz w polskim konkursie związanym z obszarem contact center.  Obecnie uwikłany jestem w działania na 4 kontynentach w ekosystemie globalnych startupów.

 

Tytuł warsztatu: Nie szukaj pozytywnych doświadczeń Klienta bez… Jakości

– Praca nad zasadami i narzędziami ewaluacji jakości obsługi w contact center
– Cele operacyjne a jakość – zależności przyczynowo-skutkowe
– Zasady wdrażania programów ewaluacji jakości oraz organizacja pracy z zespołem
– Możliwe zagrożenia dla obiektywności wyników
– Oceny i kryteria: definiowanie i skalowanie
– Obiektywna ocena dla umiejętności miękkich


16 maja 2018
Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, Warszawa