Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Patryk Jasiński

Trener, mentor, konsultant sprzedaży oraz konsultant biznesowy.

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej.
Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.
Jego motto to „robić z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Tytuł prelekcji: Jak motywować pracowników działu sprzedaży w CC?

Większość firm w branży Call Center boryka się z problemem sporej rotacji pracowników. Jednak istnieją firmy, którym udało się ten problem zminimalizować. Podczas prelekcji odpowiemy sobie na pytanie „jak zminimalizować problem rotacji pracowników oraz zadbaniu o ich motywację do pracy”.
Podczas prelekcji poruszymy zagadnienia:
– Jak stworzyć środowisko, w którym ludzie będą chcieli zostać.
– Jak układać systemy i konkursy motywacyjne dla pracowników, aby nie wydać majątku.
– Przykłady kilku konkursów motywacyjnych.


13 maja 2019
Festiwal Call Center