Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Marzena Sawicka

Dyrektor Zarządzający i współzałożycielka spółki szkoleniowo – doradczej HILLWAY Training & Consulting

Od 15 lat związana z branżą bankowo-ubezpieczeniową, HR, call center i kompleksową obsługą klienta i procesu sprzedaży.
Autorka wielu programów szkoleniowych i projektów rozwojowych łączących w sobie badania, doradztwo i szkolenia, coachingi, konsultacje. Aktywnie działa na rzecz branży szkoleniowo – doradczej wyznaczając standardy pracy firm i trenerów kładąc olbrzymi nacisk na profesjonalizm działania, poszanowanie prawa i etykę zawodową.
Od 8 lat współpracuje z najlepszymi trenerami i ekspertami biznesu wspierając największe polskie i międzynarodowe firmy w rozwoju. Koordynuje i uczestniczy w wielu projektach doradczych, badawczych, szkoleniowo-doradczych i szkoleniowych jako ekspert i konsultant. Współpracowała m.in. przy projektach doradczych i szkoleniowych dla Canal+ Cyfrowy, PZU, PGE, ENERGA, RWE, DUON, Generali, Sanitec Koło, Merlin.pl, PGE, ING Bank Śląski, Bank BPH, BZ WBK, First Data, Apreo Logistics (obecnie CH Robinson), LUX MED, TAX CARE, GPEC, AVON, MERCER i wielu innych.

 

Tytuł warsztatu: Z praktyki managera call center: Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center<

– Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Wewnętrzne szkolenia produktowe
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Pracownicy: typologie, rozwiązywanie problemów, wykorzystywanie potencjału
– Best practices: przegląd i mapa rozwiązań dla poszczególnych procesów uwzględnionych w programie


16 maja 2018
Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, Warszawa