Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Sylwester Kućmierowski

Praktyk zarządzania obszarem customer experience

Dyrektor Zarządzający w prywatnej firmie Customer Care Management&
Solutions. Praktyk zarządzania obszarem customer experience. Propagator wiedzy, manager, konsultant, trener i autor książek branżowych. Bazuje na własnych programach szkoleniowych i wdrożeniowych, tworzonych z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Nieustannie zgłębia swoją wiedzę na kursach i konferencjach, zagranicznych stażach, podczas wizyt w jednostkach zagranicznych instytucji, z którymi współpracował w zakresie tematu telefonicznej obsługi klienta. Świadczył usługi zarządcze i doradcze między innymi dla: Euronet, Kredyt Bank, Warta, Bank Pocztowy, Toyota Bank Polska, Sanitec Koło, Energa SA, Polskie Książki Telefoniczne, Call Center Poland, Canal+, Teleperformance Polska, Dell Polska, PLL LOT, IT Card oraz współpracował z takimi firmami jak Focus Telecom, NextiraOne oraz Siemens na zasadach doradztwa wykonawczego.

 

Tytuł prelekcji: Empatia w biznesie, czyli zawsze obserwować biznes w roli klienta.


15 maja 2018
Festiwal Call Center