Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

Sylwester Kućmierowski

Praktyk zarządzania obszarem customer experience

Dyrektor Zarządzający w prywatnej firmie Customer Care Management&
Solutions. Praktyk zarządzania obszarem customer experience. Propagator wiedzy, manager, konsultant, trener i autor książek branżowych. Bazuje na własnych programach szkoleniowych i wdrożeniowych, tworzonych z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Nieustannie zgłębia swoją wiedzę na kursach i konferencjach, zagranicznych stażach, podczas wizyt w jednostkach zagranicznych instytucji, z którymi współpracował w zakresie tematu telefonicznej obsługi klienta. Świadczył usługi zarządcze i doradcze między innymi dla: Euronet, Kredyt Bank, Warta, Bank Pocztowy, Toyota Bank Polska, Sanitec Koło, Energa SA, Polskie Książki Telefoniczne, Call Center Poland, Canal+, Teleperformance Polska, Dell Polska, PLL LOT, IT Card oraz współpracował z takimi firmami jak Focus Telecom, NextiraOne oraz Siemens na zasadach doradztwa wykonawczego.

 

Tytuł prelekcji: Empatia w biznesie, czyli zawsze obserwować biznes w roli klienta.


15 maja 2018
Festiwal Call Center