
Łukasz Kobiec
Doradca Customer Service & ICT
Wsparciem obsługi klienta i sprzedaży zajmuje się od początku swojego życia zawodowego, czyli od ponad 15 lat. Zaczynał od pracy w Contact Center, praca „na słuchawce” okazała się szkołą życia która przerodziła się w pasję. Dzięki niej mógł piąć się w górę i zdobywać kolejne szczeble kariery.
W swojej pracy zawodowej zajmuje się współpracą z menadżerami zarządzającymi zespołami BOK/sprzedaży, wspiera ich w budowaniu rozwiązań (solution selling), analizie biznesowej, consultingu. Spółki technologiczne z którymi współpracuje wykorzystują jego kompetencje i doświadczenie do budowy strategii handlowych, produktów lub usług, pozyskiwania nowego biznesu lub kanałów sprzedaży.
Został jednym z bohaterów artykułu w magazynie „Sukces” (wydanie 07-08/2016) pt „Z call center na szczyt”.
W 2016 i 2017 roku, branżowy portal ccnews.pl uznał go za jedną z 25 najbardziej wpływowych osób w branży.
Tytuł prelekcji: Czy robota to robota, czyli o czym śnią menadżerowie CC i czy to nie jest koszmar?
13 maja 2019
Festiwal Call Center