Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

Kamila Krawczyk-Strawinska

Trener w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i call center

Członek Jury konkursu Telemarketer Roku 2011 i 2013, prelegentka konferencji branżowych. CEO firmy E-Marketing Call Center

Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Z HILLWAY pracuje od początku powstania firmy. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland i w Communication One Consulting.

Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem. W HILLWAY Training & Consulting zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, wywierania wpływu, technik sprzedaży, pracy z trudnym klientem, a także z zakresu zarządzania zespołami obsługi klienta i sprzedaży.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują bardzo duży wzrost motywacji pracowników.

 
Tytuł warsztatu: Z praktyki managera call center: Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center.

– Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Wewnętrzne szkolenia produktowe
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Pracownicy: typologie, rozwiązywanie problemów, wykorzystywanie potencjału
– Best practices: przegląd i mapa rozwiązań dla poszczególnych procesów uwzględnionych w programie


16 maja 2018
Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, Warszawa