Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Kamila Krawczyk-Strawinska

Trener w obszarze obsługi klienta, sprzedaży i call center

Członek Jury konkursu Telemarketer Roku 2011 i 2013, prelegentka konferencji branżowych. CEO firmy E-Marketing Call Center

Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Z HILLWAY pracuje od początku powstania firmy. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland i w Communication One Consulting.

Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem. W HILLWAY Training & Consulting zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, wywierania wpływu, technik sprzedaży, pracy z trudnym klientem, a także z zakresu zarządzania zespołami obsługi klienta i sprzedaży.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują bardzo duży wzrost motywacji pracowników.

 
Tytuł warsztatu: Z praktyki managera call center: Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center.

– Praktyczne wyzwania w zarządzaniu jakością i efektywnością pracy zespołu call center
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Wewnętrzne szkolenia produktowe
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Pracownicy: typologie, rozwiązywanie problemów, wykorzystywanie potencjału
– Best practices: przegląd i mapa rozwiązań dla poszczególnych procesów uwzględnionych w programie


16 maja 2018
Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, Warszawa