Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Beata Szynkowska

Konsultantka, trenerka i menedżerka projektów budowy i rozwoju działów obsługi klienta, call/contact center ProOptima.pl

Firmy nie radzą sobie z dbaniem o bazowe potrzeby Klienta, a chcą go dopieszczać…  Jakie nadal popełniają błędy chcąc się lepiej o nich troszczyć? Gdzie przychylają a jak ignorują?

Zapoznamy Państwa a kilkoma praktycznymi przykładami z życia CC oraz możliwymi rozwiązaniami, które poprawiają doświadczenie Klienta w polskich realiach CC.

  1. Potrzeba informacji, czy świadomość korzyści? Zaprzepaszczane szanse sprzedaży
  2. Jak jest źle to pod dywan. Braki które mszczą się na pracownikach a potem na Kliencie
  3. Ma zawsze rację? Chciane i niechciane konsekwencje przychylania Klientowi nieba

O co więc oprzeć działania CC/BOK? O spójność w obsłudze czyli dbanie równolegle o 3 filary. Jakie? Zapraszamy!

 

Tytuł prelekcji: Przychylić nieba czy olać Klienta? Znaczenie spójnej obsługi dla poprawy CX w CC


13 maja 2019
Festiwal Call Center