Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Anna Ledwoń-Blacha

Praktyk mediów społecznościowych
& co-founder agencji More Bananas

Praktyk mediów społecznościowych oraz fascynatka marketingu. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing , Marketer+ , Nowa Sprzedaż czy Social Press . Trenerka i szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, Szopi.pl, Bolix czy Taiwangun.  Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami.

Prywatnie: ambasadorka black-metalu i kolekcjonerka gier planszowych. Ma bzika na punkcie roślin doniczkowych i florystyki, książek fantasy, a przede wszystkim swoich dwóch Jack Russellów. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.

 

 

Tytuł prelekcji: Customer Care – o efektywnej i przyjaznej użytkownikowi obsłudze Klienta w Internecie

Oprócz produkty czy samej usługi, to właśnie obsługa Klienta wskazywana jest jako kluczowy czynnik z wyboru tej, a nie innej firmy czy też dokonania konkretnego zakupu. Ale Customer Care, to nie tylko obsługa Klienta sama w sobie, a sposób prowadzenia firmy i budowanie pozytywnych doświadczeń Klienta w każdym punkcie jego styku z marką. To sposób na zwiększenie lojalności i zbudowanie przewagi konkurencyjnej. W czasach, gdy Klienci mogą kontaktować się z nami przez Internet 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, to niezwykle ważne, ale i trudne zadania. Jak mu sprostać i co jest kluczowe? Zapraszam na prelekcję!


13 maja 2019
Festiwal Call Center